Česta pitanja
Nakon dodavanja željenih artikala u košaricu i klikom na polje Dovrši kupnju odabirete želite li nastaviti kao gost ili registrirani korisnik - registracijom na maras.hr moći ćeš brže i lakše kupovati, pratiti stanje svojih narudžbi te steći mnoge druge pogodnosti. U drugom koraku narudžbe potrebno je navesti podatke za dostavu narudžbe te ispuniti potrebna polja ukoliko želite i R1 račun. Odabir polja Sljedeći korak vodi vas na karticu za odabir načina plaćanja. Nakon ispunjavanja obveznih polja odaberite polje Potvrdi narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.
Dostava je besplatna za sve narudžbe na području Republike Hrvatske te se vrši putem dostavne službe UPS Hrvatska ili Hrvatska Pošta. Isporuka je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske osim na pojedinim otocima. Naručena roba biti će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Nakon što Vaša narudžba bude obrađena, na e-poštu koju ste naveli, dobiti ćete broj pošiljke i upute kako istu možete pratiti.
Pošiljku možete pratiti na slijedećem linku
Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da pošaljete e-poštu s naslovom OTKAZ WEB NARUDŽBE na [email protected] , te ćemo zatim pokrenuti postupak otkazivanja narudžbe.
Ukoliko se nakon primitka narudžbe predomislite ili vam ne odgovara model, boja i slično, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda. Moguće je napraviti zamjenu ili dobiti povrat uplaćenog novca za Vašu narudžbu. Kako bi izvršili povrat naručenog artikla pošaljete e-poštu s računom i naslovom WEB NARUDŽBA: POVRAT + broj narudžbe na [email protected]. Nakon zaprimanja Vašeg artikla, tvrtka Maras d.o.o. izvršiti će povrat sredstava na isti način na koji je narudžba bila plaćena. Ukoliko ste narudžbu platili putem opće uplatnice/virmana biti će potreban broj bankovnog računa na koji želite da Vam se izvrši povrat sredstava. Artikl možete poštom poslati na adresu Maras d.o.o., Vrbik 8a, 10 000 Zagreb. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora te je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorn za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Roba se može vratiti isključivo uz predočenje računa i obrasca za jednostrani raskid ugovora koji možete preuzeti ovdje.
Trudimo se da Vaše iskustvo online kupovine bude što kvalitetnije no ukoliko želite reklamirati/zamijeniti naručeni artikl možete nas kontaktirati na telefon: 01/ 6198 739 te poslati obrazac za reklamaciju putem pisane prijave na adresu e-pošte na [email protected] s naslovom WEB NARUDŽBA: REKLAMACIJA + broj narudžbe. Vaš artikl možemo zamijeniti za isti (ako je dostupan) ili potpuno drugi artikl.
Roba se može reklamirati / zamijeniti isključivo uz predočenje računa i obrasca koji možete preuzeti ovdje.
Artikl kupljen putem Maras online trgovine možete u roku od 14 kalendarskih dana zamijeniti u bilo kojoj Maras poslovnici za artikl iste ili veće vrijednosti a nadoplata za razliku u cijeni vrši se putem gotovine ili kartice.
Ukoliko se odlučite za zamjenu putem web-a potrebno je poslati obrazac za zamjenu na e-poštu [email protected] s naslovom: WEB NARUDŽBA: ZAMJENA + broj narudžbe. Artikl možete zamijeniti za drugi artikl koji je veće ili manje vrijednosti. Ukoliko je zamjenski artikl veće vrijednosti, dobiti ćete podatke za uplatu razlike u cijeni isključivo putem opće uplatnice ili virmana. Ukoliko je zamjenski artikl manje vrijednosti tada vršimo povrat dijela sredstava na isti način na koji je narudžba inicijalno plaćena – povrat na bankovni račun ili karticu.
Roba se može zamijeniti isključivo uz predočenje računa i obrasca za zamjenu koji možete preuzeti ovdje.
Trudimo se pružiti kvalitetnu korisničku podršku stoga nas možete kontaktirati putem telefona 01/ 6198 739 svaki radni dan od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati ili putem e-pošte [email protected] .
R1 račun možete zatražiti prilikom ispunjavanja obveznih polja za dostavu narudžbe. Dovoljno je označiti polje pokraj R1 računa nakon čega je potrebno ispuniti podatke na koju tvrtku će glasiti račun.
Svaki avioprijevoznik ima definirane maksimalne dimezije i težinu ručne prtljage stoga je potrebno pregledati tablicu niže kako biste bili sigurni da ste odabrali idealan kofer za Vaše putovanje. Dimenzije se mjere prema pravilu: visina x dubina x širina. Napomena: nastojimo uvijek imati ažurne podatke no svaki avioprijevoznik zadržava pravo promjene svojih uvjeta prtljage stoga savjetujemo da provjerite pravila i na službenim stranicama avioprijevoznika s kojim putujete.
Aviokompanija | Max. dimenzije | Max. težina |
Aegean Airlines | 56x45x25cm | 8kg |
Aer Lingus | 55x40x24cm | 10kg |
Aeroflot | 55x40x25cm | 10kg |
Aerolineas Argentinas | 55x35x25cm | 10kg |
Aeromexico | 56x36x23cm | 10kg |
Air Belgium | 55x35x25cm | 10kg |
Air Canada | 55x40x23cm | 10kg |
Air Caraibes | 55x40x20cm | 12kg |
Air Europa | 55x35x25cm | 10kg; |
Air France | 55x35x25cm | 12kg |
Air India | 55x40x20cm | 8kg |
Air New Zealand | Max. 118 cm | 7kg |
Air Transat | 51x40x23cm | 10kg |
Alitalia | 55x35x25cm | 8kg |
All Nippon Airways | 55x40x25cm (Max. 115 cm) | 10kg |
American Airlines | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | - |
Arkia | 55x40x20cm | 7kg |
Asiana Airlines | 55x40x20cm (Max. 115 cm) | 10kg |
Austrian Airlines | 55x40x23cm | 8kg |
Blue1 | 55x40x23cm | 8kg |
BMI | 55x40x23cm | 12kg |
British Airways | 56x45x25cm | 23kg |
Brussels Airlines | 55x40x23cm | 12kg |
Cathay Pacific | 56x36x23cm | 7kg |
Cebu Pacific | 56x35x23cm | 7kg |
China Airlines | 56x36x23cm | 7kg |
Condor | 55x40x20cm | 6kg |
Corsair | 55x40x20cm (Max. 115 cm) | 12kg |
Croatia Airlines | 55x40x20cm | 8kg |
Czech Airlines | 55x45x25cm | 8kg |
Delta Airlines | 56x35x23cm (Max. 114 cm) | - |
easyJet | 56x45x25cm | - |
El Al | 56x45x25cm (Max. 115 cm) | 8kg |
Emirates | 55x38x20cm | 7kg |
Ethiopian | 55x40x23cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Etihad Airways | 50x40x21cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Eurowings | 55x40x23cm | 8kg |
Finnair | 56x45x25cm | 8kg |
Flybe | 55x35x20cm | 10kg |
flyNiki | 55x40x23cm | 8kg |
Germania | 55x40x20cm | 6kg |
HOP! | 55x35x25cm | 12kg |
Iberia | 56x45x25cm | 10kg |
Israir | 50x40x20cm | 8kg |
Japan Airlines | 55x40x25cm (Max. 115 cm) | 10kg |
Jet Airways | 55x35x25cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Jet2 | 56x45x25cm | 10kg |
KLM | 55x35x25cm (Max. 115 cm) | 12kg |
Korean Air | 55x40x20cm (Max. 115 cm) | 12kg |
LAN | 45x35x20cm | 8kg |
LOT | 55x40x23cm | 8kg |
Lufthansa | 55x40x23cm | 8kg |
Malaysia Airlines | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Monarch | 56x40x25cm | 10kg |
Norwegian | 55x40x23cm | 10kg |
Olympic Airlines | 55x40x23cm | 8kg |
Philippine Airlines | Max. 115 cm | 7kg |
Qantas | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Qatar Airways | 50x37x25cm | 7kg |
Ryanair | 55x40x20cm | 10kg |
Scandinavian Airlines | 55x40x23cm | 8kg |
Singapore Airlines | Max. 115 cm | 7kg |
South African Airways | 56x36x23cm | 8kg |
Swiss | 55x40x23cm | 8kg |
TAM | 55x35x25cm | 8kg |
Tap Air Portugal | 55x40x20cm (Max. 115 cm) | 8kg |
Thai Airways | 56x45x25cm | 7kg |
Thomas Cook | 55x40x20cm | 6kg |
Thomson | 55x40x20cm; | 5kg |
Transavia | 55x40x25cm | 10kg |
TUI | 55x40x20cm | 6kg |
TUI Fly | 55x40x25cm | 10kg |
Tunis air | Max. 115 cm | 8kg |
Tunis air | Max. 115 cm | 8kg |
Turkish Airlines | 55x40x23cm | 8kg |
United Airlines | 56x35x22cm (Max. 114 cm) | - |
US Airways | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | - |
Vietnam Airlines | 56x36x23cm (Max. 115 cm) | 7kg |
Virgin Atlantic | 56x36x23cm | 10kg |
Vueling | 55x40x20cm | 10kg |
Wizz Air | 55x40x23cm | 10kg |
XL Airways | 55x35x25cm | 5kg |
Maras servis nalazi se na adresi : Vrbik 8A Zagreb. Ukoliko niste u mogućnosti donijeti proizvod direktno u servis možete ga ostaviti i u najbližoj Maras poslovnici. Ukoliko je kofer predan u jednoj od poslovnica, popravak će se produžiti za vrijeme potrebno za dostavu istog.
Rok popravka iznosi 14 radnih dana od zaprimanja artikla na servis.
Proizvodi koji nisu više pod jamstvom ili jamstvo ne pokriva popravak, servisiraju se u skladu s dostupnošću rezervnih dijelova.
Osim ovlaštenog Samsonite servisa, omogućavamo servisiranje proizvoda i ostalih brendova iz naše ponude u skladu s raspoloživim rezervnim dijelovima i mogućnostima popravka.