Česta pitanja

Koji su brendovi dostupni u Maras webshop-u?
Tvrtka Maras ekskluzivni je zastupnik brenda Samsonite, American Tourister i Tumi za Republiku Hrvatsku. U našem portfelju svoje mjesto na polici našli su i neki od najpopularnijih modnih brendova: Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Piquadro, Knirps, LOQI, Pepe Jeans, Doppler, Rimowa, March i Heys a široki dječji program obogaćuju specijalizirani brendovi Schneiders, Walker, Hama i Joumma.
Kako mogu napraviti online narudžbu?

Nakon dodavanja željenih artikala u košaricu i klikom na polje Dovrši kupnju odabirete želite li nastaviti kao gost ili registrirani korisnik - registracijom na maras.hr moći ćeš brže i lakše kupovati, pratiti stanje svojih narudžbi te steći mnoge druge pogodnosti. U drugom koraku narudžbe potrebno je navesti podatke za dostavu narudžbe te ispuniti potrebna polja ukoliko želite i R1 račun. Odabir polja Sljedeći korak vodi vas na karticu za odabir načina plaćanja. Nakon ispunjavanja obveznih polja odaberite polje Potvrdi narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Koliko iznosi poštarina za dostavu na kućnu adresu?

Dostava je besplatna za sve narudžbe na području Republike Hrvatske te se vrši putem dostavne službe UPS Hrvatska. Isporuka je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske osim na pojedinim otocima. Naručena roba biti će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Koji je prosječan rok za dostavu?
Rok za dostavu Vaše narudžbe je 3 - 5 radnih dana od datuma obrade narudžbe odnosno datuma kada zaprimite račun na Vašu adresu e-pošte.
Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Nakon što Vaša narudžba bude obrađena, na e-poštu koju ste naveli, dobiti ćete broj pošiljke i upute kako istu možete pratiti.

Pošiljku možete pratiti na slijedećem linku

Mogu li napraviti narudžbu iz inozemstva?
Kako biste napravili online narudžbu iz inozemstva potrebno je poslati šifru željenog artikla na adresu e-pošte: webshop@maras.hr nakon čega ćete dobiti obavijest o podacima za uplatu isključivo putem opće uplatnice ili virmana. Plaćanje putem kartice iz inozemstva nije moguće.
Kako mogu otkazati svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da pošaljete e-poštu s naslovom OTKAZ WEB NARUDŽBE na webshop@maras.hr , te ćemo zatim pokrenuti postupak otkazivanja narudžbe.

Kako mogu izvršiti povrat artikla?

Ukoliko se nakon primitka narudžbe predomislite ili vam ne odgovara model, boja i slično, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda. Moguće je napraviti zamjenu ili dobiti povrat uplaćenog novca za Vašu narudžbu. Kako bi izvršili povrat naručenog artikla pošaljete e-poštu s računom i naslovom WEB NARUDŽBA: POVRAT + broj narudžbe na webshop@maras.hr. Nakon zaprimanja Vašeg artikla, tvrtka Maras d.o.o. izvršiti će povrat sredstava na isti način na koji je narudžba bila plaćena. Ukoliko ste narudžbu platili putem opće uplatnice/virmana biti će potreban broj bankovnog računa na koji želite da Vam se izvrši povrat sredstava. Artikl možete poštom poslati na adresu Maras d.o.o., Vrbik 8a, 10 000 Zagreb. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac je dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora te je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorn za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Roba se može vratiti isključivo uz predočenje računa i obrasca za jednostrani raskid ugovora koji možete preuzeti ovdje.

Kako mogu reklamirati artikl radi oštećenja?

Trudimo se da Vaše iskustvo online kupovine bude što kvalitetnije no ukoliko želite reklamirati/zamijeniti naručeni artikl možete nas kontaktirati na telefon: 01/ 6198 739 te poslati obrazac za reklamaciju putem pisane prijave na adresu e-pošte na webshop@maras.hr s naslovom WEB NARUDŽBA: REKLAMACIJA + broj narudžbe. Vaš artikl možemo zamijeniti za isti (ako je dostupan) ili potpuno drugi artikl.

Roba se može reklamirati / zamijeniti isključivo uz predočenje računa i obrasca koji možete preuzeti ovdje.

Kako mogu zamijeniti artikl?

Artikl kupljen putem Maras online trgovine možete u roku od 14 kalendarskih dana zamijeniti u bilo kojoj Maras poslovnici za artikl iste ili veće vrijednosti a nadoplata za razliku u cijeni vrši se putem gotovine ili kartice.

Ukoliko se odlučite za zamjenu putem web-a potrebno je poslati obrazac za zamjenu na e-poštu webshop@maras.hr s naslovom: WEB NARUDŽBA: ZAMJENA + broj narudžbe. Artikl možete zamijeniti za drugi artikl koji je veće ili manje vrijednosti. Ukoliko je zamjenski artikl veće vrijednosti, dobiti ćete podatke za uplatu razlike u cijeni isključivo putem opće uplatnice ili virmana. Ukoliko je zamjenski artikl manje vrijednosti tada vršimo povrat dijela sredstava na isti način na koji je narudžba inicijalno plaćena – povrat na bankovni račun ili karticu.

Roba se može zamijeniti isključivo uz predočenje računa i obrasca za zamjenu koji možete preuzeti ovdje.

Kome se mogu obratiti ako imam tehničkih poteškoća prilikom narudžbe?

Trudimo se pružiti kvalitetnu korisničku podršku stoga nas možete kontaktirati putem telefona 01/ 6198 739 svaki radni dan od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati ili putem e-pošte webshop@maras.hr .

Ako kupujem online, mogu li dobiti R1 račun?

R1 račun možete zatražiti prilikom ispunjavanja obveznih polja za dostavu narudžbe. Dovoljno je označiti polje pokraj R1 računa nakon čega je potrebno ispuniti podatke na koju tvrtku će glasiti račun.

Mogu li online narudžbu platiti kombiniranim načinom plaćanja?
Prilikom online narudžbe moguće je odabrati isključivo jedan način plaćanja – kartica ili opća uplatnica/virman.
Kolike su dimenzije kofera za ručnu prtljagu?

Svaki avioprijevoznik ima definirane maksimalne dimezije i težinu ručne prtljage stoga je potrebno pregledati tablicu niže kako biste bili sigurni da ste odabrali idealan kofer za Vaše putovanje. Dimenzije se mjere prema pravilu: visina x dubina x širina. Napomena: nastojimo uvijek imati ažurne podatke no svaki avioprijevoznik zadržava pravo promjene svojih uvjeta prtljage stoga savjetujemo da provjerite pravila i na službenim stranicama avioprijevoznika s kojim putujete.

 

Maksimalne vanjske dopuštene dimenzije i težina kofera u ekonomskoj klasi za ručnu prtljagu
Aviokompanija Max. dimenzije Max. težina
Aegean Airlines 56x45x25cm 8kg
Aer Lingus 55x40x24cm 10kg
Aeroflot 55x40x25cm 10kg
Aerolineas Argentinas 55x35x25cm 10kg
Aeromexico 56x36x23cm 10kg
Air Belgium 55x35x25cm 10kg
Air Canada 55x40x23cm 10kg
Air Caraibes 55x40x20cm 12kg
Air Europa 55x35x25cm 10kg;
Air France 55x35x25cm 12kg
Air India 55x40x20cm 8kg
Air New Zealand Max. 118 cm 7kg
Air Transat 51x40x23cm 10kg
Alitalia 55x35x25cm 8kg
All Nippon Airways 55x40x25cm (Max. 115 cm) 10kg
American Airlines 56x36x23cm (Max. 115 cm) -
Arkia 55x40x20cm 7kg
Asiana Airlines 55x40x20cm (Max. 115 cm) 10kg
Austrian Airlines 55x40x23cm 8kg
Blue1 55x40x23cm 8kg
BMI 55x40x23cm 12kg
British Airways 56x45x25cm 23kg
Brussels Airlines 55x40x23cm 12kg
Cathay Pacific 56x36x23cm 7kg
Cebu Pacific 56x35x23cm 7kg
China Airlines 56x36x23cm 7kg
Condor 55x40x20cm 6kg
Corsair 55x40x20cm (Max. 115 cm) 12kg
Croatia Airlines 55x40x20cm 8kg
Czech Airlines 55x45x25cm 8kg
Delta Airlines 56x35x23cm (Max. 114 cm) -
easyJet 56x45x25cm -
El Al 56x45x25cm (Max. 115 cm) 8kg
Emirates 55x38x20cm 7kg
Ethiopian 55x40x23cm (Max. 115 cm) 7kg
Etihad Airways 50x40x21cm (Max. 115 cm) 7kg
Eurowings 55x40x23cm 8kg
Finnair 56x45x25cm 8kg
Flybe 55x35x20cm 10kg
flyNiki 55x40x23cm 8kg
Germania 55x40x20cm 6kg
HOP! 55x35x25cm 12kg
Iberia 56x45x25cm 10kg
Israir 50x40x20cm 8kg
Japan Airlines 55x40x25cm (Max. 115 cm) 10kg
Jet Airways 55x35x25cm (Max. 115 cm) 7kg
Jet2 56x45x25cm 10kg
KLM 55x35x25cm (Max. 115 cm) 12kg
Korean Air 55x40x20cm (Max. 115 cm) 12kg
LAN 45x35x20cm 8kg
LOT 55x40x23cm 8kg
Lufthansa 55x40x23cm 8kg
Malaysia Airlines 56x36x23cm (Max. 115 cm) 7kg
Monarch 56x40x25cm 10kg
Norwegian 55x40x23cm 10kg
Olympic Airlines 55x40x23cm 8kg
Philippine Airlines Max. 115 cm 7kg
Qantas 56x36x23cm (Max. 115 cm) 7kg
Qatar Airways 50x37x25cm 7kg
Ryanair 55x40x20cm 10kg
Scandinavian Airlines 55x40x23cm 8kg
Singapore Airlines Max. 115 cm 7kg
South African Airways 56x36x23cm 8kg
Swiss 55x40x23cm 8kg
TAM 55x35x25cm 8kg
Tap Air Portugal 55x40x20cm (Max. 115 cm) 8kg
Thai Airways 56x45x25cm 7kg
Thomas Cook 55x40x20cm 6kg
Thomson 55x40x20cm; 5kg
Transavia 55x40x25cm 10kg
TUI 55x40x20cm 6kg
TUI Fly 55x40x25cm 10kg
Tunis air Max. 115 cm 8kg
Tunis air Max. 115 cm 8kg
Turkish Airlines 55x40x23cm 8kg
United Airlines 56x35x22cm (Max. 114 cm) -
US Airways 56x36x23cm (Max. 115 cm) -
Vietnam Airlines 56x36x23cm (Max. 115 cm) 7kg
Virgin Atlantic 56x36x23cm 10kg
Vueling 55x40x20cm 10kg
Wizz Air 55x40x23cm 10kg
XL Airways 55x35x25cm 5kg

 

Što mogu učiniti ukoliko mi se kofer ošteti na aerodromu?
Ukoliko ste primjetili da je šteta na koferu nastala na aerodromu a naši djelatnici utvrde da istu nije moguće popraviti dobiti ćete potvrdu od Maras servisa s kojom imate mogućnost zahtjevati naknadu štete od aerodroma. Kao ovlašteni Samsonite servis, potvrdu smo u mogućnosti izdati isključivo za kofere iz Samsonite portfelja (Samsonite, American Tourister, Tumi, Lipault).
Gdje se nalazi Maras servis i koliki je rok za popravak?

Maras servis nalazi se na adresi : Vrbik 8A Zagreb. Ukoliko niste u mogućnosti donijeti proizvod direktno u servis možete ga ostaviti i u najbližoj Maras poslovnici. Ukoliko je kofer predan u jednoj od poslovnica, popravak će se produžiti za vrijeme potrebno za dostavu istog.

Ukoliko se rezervni dijelovi potrebni za popravak nalaze na skladištu u Hrvatskoj popravak traje do 48 sati, no ukoliko se rezervni dio mora naručiti od proizvođača popravak može potrajati i do 14 dana.  

Maras servis popravlja isključivo proizvode iz svoje ponude budući da je za te brendove osigurao rezervne dijelove.

Koje popravke pokriva jamstvo?
Jamstvo na proizvod pokriva isključivo tvorničke greške u proizvodnji (naprimjer: neispravni kotači, neispravna ručka, neispravna šifra kofera). Mehanička oštećenja nastala kod putovanja moraju se prijaviti npr. aviokompaniji koja traži izjavu tj. procjenu ovlaštenog servisa o cijeni popravka, ili ukoliko popravak nije moguć izjavu o nemogućnosti popravka.
Što mogu učiniti ukoliko zaboravim šifru kofera ili izgubim ključ od lokota?
Ukoliko zaboravite šifru kofera savjetujemo da se javite u ovlašteni Samsonite servis na adresi Vrbik 8a, 10000 Zagreb ili u najbližu Maras poslovnicu. Ukoliko izgubite ključ od lokota, savjetujemo da se obratite isključivo u Maras servis kako bi djelatnici mehaničkim putem uklonili lokot a bez dodatnih oštećenja na Vašem koferu.
Kako mogu postati član Maras kluba vjernosti?

Pristupnicu za člasntvo u Klubu vjernosti možete ispuniti online putem ili u bilo kojoj Maras poslovnici. Nakon popunjavanja pristupnice, rok za dostavu kartice Kluba vjernosti na Vašu kućnu adresu je 30 dana.

Koliko je bodova potrebno skupiti za ostvarivanje popusta?

Za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod na kartici vjernosti a kako biste koristili pogodnosti s iste, potrebno je skupiti bodove prema niže navedenoj skali.

TABLICA BODOVA

Bodovi

Iznos popusta

2000

5%

4000

10%

6000

15%

8000

20%

10000 i više

25%

 

Mogu li karticu vjernosti iskoristiti za artikle koji su na akciji?
Popust koji ostvarujete putem kartice vjernosti nije moguće primijeniti na artikle koji su već na sniženju no ukoliko napravite narudžbu, bodovi za takve artikle biti će dodani na vašu karticu vjernosti.
Mogu li iskoristit više kartica vjernosti za umanjenje jednog računa?
Kombiniranje dviju ili više kartica vjernosti za umanjenje iznosa jednog račun nije moguće.
Mogu li imati karticu vjernosti koja glasi na pravnu osobu?
Kartice vjernosti mogu glasiti isključivo na fizičke osobe.
Je li kupovina putem Maras web stranice sigurna?
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.